دیجی مگ | بلاگ

دیجی مگ

ساخت وبلاگ
راه و روش افزایش فالوور

برای افزایش فالوور اینستاگرام چه اقداماتی می توان انجام داد ؟

برای افزایش فالوور اینستاگرام ، باید مجموعه از اقدامات صورت گیرد ، تا بهترین نتیجه برای پیج شما رقم خورد. در ادامه به بررسی راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام می پردازیم.

افزایش کیفیت عکس های پست

بر اساس بیانیه اینستاگرام ، تولید محتوای با کیفیت باعث افزایش فالوور اینستاگرام و بیشتر دیده شدن خواهد شد. شاید سوالی که در حال حاضر در ذهن خود داشته باشید ، این باشد که چه محتوایی می تواند با کیفیت و یا بی کیفیت باشد ؟ پاسخ این سوال واضح می باشد ، در واقع باید به دنبال منتشر کردن پست هایی باشید که احتمال دریافت لایک بیشتری داشته باشد و برای درک این موضوع هم باید انواع مختلفی از پست را منتشر کنید تا به صورت حدودی با علایق کاربران و مخاطبان خود آشنایی پیدا کنید.

اگر تا به حال به کیفیت عکس های پست های خود اهمیت نداده اید ، با انتشار چند پست با کیفیت کار خود را شروع کنید و شاهد افزایش تعداد لایک های پست های خود باشید. به طور دقیق تر پست های شما به نوعی سرمایه گذاری خواهند بود و هر چقدر که پست های با کیفیت تری ایجاد کرده باشید ، سود بیشتری در آینده نزدیک و دور دریافت خواهید کرد.

منتشر کردن مستمر استوری

علاوه بر اینکه انتشار پست های مختلف باید به صورت مستمر صورت گیرد ، منتشر کردن استوری هم باید به صورت مستمر باشد و باید سعی کنید که با مخاطبان خود بیشتر در ازتباط باشید که استوری ها می توانند ابزار بسیار مناسبی برای این موضوع باشند. بر اساس آمارهای مختلفی که در مورد تعداد استوری های روزانه منتشر شده ارائه شده است ، تعداد استوری های روزانه کاربران از 500 میلیون استوری گذر کرده است و همچنان هم در حال افزایش می باشد چرا که تعداد مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام روز به روز در حال افزایش می باشد .

با توجه به توضیحات ، نباید فرصت افزایش فالوور با منتشر کردن مستمر استوری را از دست دهید ، بنابراین به صورت مستمر به صورت روزانه حداقل یک پست و دو یا سه استوری برای پیج های مختلف خود منتشر کنید تا مخاطبان شما بتوانند ارتباط بیشتری با شما داشته باشند. استوری ها باعث می شوند که پیج های شما در زاویه دید کاربران بیشتر قرار گیرند و این موضوع می تواند میزان درگیری پیج شما با مخاطبان را افزایش دهد که در ادامه آن می توانید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید .

 

انتشار محتوای ویدیویی ؛ یکی از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

 

انتشار بیشتر محتوای ویدیویی

به طور  واضح و دقیق نمی توان گفت که ویدیوها می توانند از اهمیت بیشتری نسبت به عکس ها برخوردار باشند ، اما بهتر است این موضوع را به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم. یکی از مزیت های ویدیوها ، پخش اتوماتیک آن هاست ، بنابراین کاربران بدون آنکه بخواهند با محتوای شما درگیر شده و توجه آن ها به پست های شما جلب خواهد شد و همین موضوع می تواند شانس دریافت لایک پست های شما را افزایش دهد و دنباله آن چیری نخواهد بود به جز افزایش فالوور اینستاگرام !

علاوه بر ویدیوهای کوتاه یک دقیقه ، اینستاگرام از ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه هم پشتیبانی می کند که می تواند یک فرصت مناسب دیگر برای جذب مخاطبان بیشتر باشد .

توجه به کپشن ها

کپشن ها توضیحات هر پست می باشند که مخاطبان بعد از دیدن عکس ها و یا ویدیوهای هر پست به آن ها مراجعه می کنند ، بنابراین اگر توانسته باشید مخاطبان را با عکس ها و ویدیوهای با کیفیت جذب کنید و کپشن مناسب و جذابی نداشته باشید ، شانس خود را برای دریافت لایک و حتی کامنت تا حد زیادی کاهش می دهید که نمی تواند برای پیج شما مفید باشد. بنابراین باید علاوه بر توجه به کیفیت عکس ها و ویدیوهای هر پست خود به کپشن هم توجه ویژه ایی داشته باشید. در کپشن ها می توانید از هر نوع علامت و یا ایموجی برای جذب مخاطبان استفاده کنید اما سعی کنید بیش از حد از این علامت ها استفاده نکنید ، چرا که می تواند باعث کاهش جذابیت کپشن شما شود .

استفاده از هشتگ های مرتبط

هشتگ ها یکی دیگر از ابزارهای شما برای افزایش فالوور اینستاگرام می باشد . هشتگ ها در واقع باعث می شوند کاربران بتوانند با سهولت بیشتری محتوا و پست های شما را پیدا کرده و به مشاهده آن ها بپردازند. بنابراین باید حتما از هشتگ ها برای پست های مختلف خود استفاده کنید. در واقع باید سعی کنید به تعداد 5 تا 10 هشتگ مرتبط به پست های خود اضافه کنید تا شانس آن ها را برای بیشتر دیده شدن افزایش دهید .

دیجی مگ...
ما را در سایت دیجی مگ دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 7:46

بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتری

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، بازاریابی دیجیتال همواره همانند یک دروازه قدرتمند برای تجارت و پیشرفت در کسب و کار است. قبل از شناخت بازاریابی دیجیتال ابتدا باید ابزارها و فعالیتهای مربوط به آن را بشناسید تا بتوانید درک درستی از این روش درآمد داشته باشید. این ابزارها (شبکه های اجتماعی، بروشورهای آنلاین، کتابهای الکترونیکی، بازاریابی ایمیلی، وبسایت خود و پستها و وبلاگها) را شامل میگردد. برخی از افراد عملکرد بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی را عملاً یکسان می پندارند، درصورتی‌که این دو از هم جدا و دارای تفاوت هایی هستند که ما در این مقاله سعی بر شناخت بیشتر این روشها داریم.

بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی یک فرصت طلایی

بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتری

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی برای خدمات و محصولات است و در آن از ابزارهای دیجیتال استفاده میشود. در دنیای مجازی و فضای اینترنت این روش بسیار کارآمد بوده و افرادی که در این حیطه فعالیت می کنند، همواره سعی بر افزایش بازدیدکنندگان وبسایت خود دارند. طی چند دهه بازاریابی دیجیتال گسترش یافته و تا زمانی که فناوری در حال پیشرفت است، دیجیتال مارکتینگ نیز توسعه پیدا میکند.

در رابطه با تبلیغات اینترنتی باید بگوییم زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال محسوب می گردند. شامل تبلیغاتی است که به‌صورت آنلاین به اینترنت متصل میشود. تبلیغات اینترنتی محدود به زمان و مکان نبوده و موثرترین روش جهت ارتباط برقرار کردن و آگاه ساختن جهانیان از برندی خاص میباشد. اگر به دنبال روشی آسان و کم هزینه برای بازاریابی خود هستید، تبلیغات اینترنتی می تواند سودمند واقع شود.

 در واقع تبلیغات و بازاریابی دیجیتال دو هدف مشترک دارند (افزایش بازدید وبسایت از برند و محصولات، افزایش درآمد کلی) که این دو هدف استراتژی بازاریابی سازمان و شرکت محسوب می شود؛ بنابراین تعجبی ندارد، بازاریابی دیجیتال هر روز پیشرفت کرده و برای هر شرکتی یک ضرورت باشد.

دیجی مگ...
ما را در سایت دیجی مگ دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 10:17

خرید فالوور ارزان

آیا خرید فالوور برای اینستاگرام مهم است؟

چرا فالوور اينستاگرام بخريم؟

اگر شما بتوانید به صورت اصولی و هدفمند از این شبکه ی اجتماعی استفاده کنید ما به شما قول می دهیم که در تجارت شما می تواند بسیار به شما کمک کند و باعث می شود که شهرت شما در این شبکه اجتماعی بیشتر شده و تجارت خود را به سمت موفقیت سوق دهید.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعال و در حال کسب در آمد از آن هستند می گویند: خیلی از صاحبان کسب و کارها فعالیت های خود را به سمت اینستاگرام آورده اند تا با استفاده از این پلتفرم خودشان را بهتر به سمع و نظر مخاطبان برسانند.

 

شما هم می توانید برای شروع به معرفی خود و یا محصولاتتان از خرید فالوور ارزان اینستاگرام شروع کنید.

البته ناگفته نماند که راه های دیگری هم برای جذب فالوور وجود دارد که دارای استراتژی و برنامه متفاوتی است. مانند فالوو کردن دیگران، پست کردن تصاویر و به اشتراک گذاری آنها با سایرین در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری و لایک زدن که باعث افزایش فالوور می شود ولی باید بدانید اینگونه روش ها بسیار زمان برده و باعث می شود برای رسیدن به فالوور دلخواه در بازه های زمانی مناسب نباشد.

بهترین استراتژی در جهت جذب فالوور به میزان دلخواه، خرید فالوور اینستاگرام می باشد بخصوص اگر شما بتازگی اکانت اینستاگرام ایجاد کرده و در صفحه خود فعالیت می کنید.

 

اما یک سوالی در این میان مطرح می شود چرا مسئله ی خرید فالوور اینستاگرام یا اصلا فالوور زیاد داشتن در اینستاگرام بسیار مهم است؟

چون بسیاری از کاربران زمانی که با صفحه شما برخورد می کنند و پست های شما را مشاهده می کنند تعداد فالوورهای شما را نیز حتما بررسی می کنند که اگر تعداد آنها بالاتر باشند ترغیب شده و شما را حتما فالوو یا اصطلاحا دنبال می کنند.

دقت داشته باشید که در خرید فالوور اینستاگرام محدودیتی در تعداد آنها وجود ندارد بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد 100 و بعضی از پکیج ها 1000 تایی ارائه می شوند که می توان با انتخاب یکی از این پکیج ها و با توجه میزان بودجه خود فالوورها را سفارش دهید، توجه داشته باشید که پکیج ها بسیار متنوع و بیشتر هستند و این موضوع بستگی به جایی که قرار است فالوورها را خریداری کنید دارد. حتما در صورت نیاز از فروشنده بخواهید که پکیج های دیگری را که متنوع هستند نیز به شما معرفی کند.

سعی کنید فالوور اینستاگرام را از سایتی که معتبر و شناخته شده است خرید کنید،

نکته: صرف زمان برای ساخت یک پروفایل حرفه ای در اینستاگرام می تواند سرمایه گذاری عالی در فضای آنلاین باشد.

برای خرید فالوور ارزان به سایت زیر مراجعه کنید : https://goldfollower.com/instagram/cheap-followers/

دیجی مگ...
ما را در سایت دیجی مگ دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 129 تاريخ : 31 فروردين 1399 ساعت: 14:25